15 Ekim 2013 Salı

İyi Bayramlar !

Ben kış günlerine gelen bayramları, daha çok seviyorum .Sanıyorum ki, bayramları hep, kışın olan bir şey olarak algılamışım :)

Şimdiler de, bayramların eski bayramlar gibi anlamı  da kalmadı. Herkes bayram deyince tatil rezervasyonlarına başlıyorlar. Onlara da hak veriyorum , eşlerden biri özel sektörde çalışıyorsa ya da çalıştığı yerden izin alamama gibi bir durum oluyorsa, tatillerini yapıyorlar.

Lakin, ben yinede sabahları içinde bayram coşkusuyla uyandığımız, yakınlarımızı ziyarete gittiğimiz ve bir aile olduğumuzu daha iyi hatırladığımız bayram havalarını özlüyorum .

Sabah evden erken saatte çıkınca geceden kalma soğuk yüzüne çarpar. Ama bilirsin ki, gideceğin yer de ocakta, çaydanlık kaynar; kapıyı çaldığında, sevinçle gülen gözler karşılar, kucaklar seni... İşte bu, hayatta bir çok şeye değer, diye düşünüyorum.

Sevdiklerimiz henüz hayattayken, henüz onlara sarılıp sevgimizi ifade edebilecekken, bunu yapalım.

Herkese İyi Bayramlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eee.. Siz ne düşünüyorsunuz?