12 Ekim 2013 Cumartesi

Hangi Konuda İyiyim ?

İşte bu soruyu kendinize sormanız gerekiyor. Sahi hangi dersi daha iyi yapıyorsunuz ? Daha kolay anlıyor ve sorularını zorlanmadan çözüyorsunuz?

Ben daha öncede söylediğim gibi genel yetenek konusunda iyi sayılırım. 60 Genel Yetenek sorusundan hiç bir çalışma yapmadan 50'nin üzerinde netim geliyor. Ama elbette bir konuda iyiyim demek için netimin 60 olması taraftarıyım ki diğer konulardaki eksiğimi tamamlayabilirim.


Ama gelin görün ki şu genel kültür yok mu beni benden alıyor! "Bu kadar mı kültürsüzüm ben!Yuh bana!" diyorum her yanlış soru karşısında... Yıllarca okuduk ettik ama ne yazık ki bu yanım eksik kalmış. O yüzden ben çalışmalarımı yaparken o konulara ağırlık verme taraftarıyım. Sizlere de kendi zayıf olduğunuz kısımlardan başlamanızı öneriyorum.

Bu sefer kısa yazdı deyip de sevinmeyin. Bir konu daha var :)


Çalışmaları yaparken kendimizi tanımamız gerekiyor. Bu yüzden kendimize bir takım sorular sormamızda ve elbette bunların cevaplarını irdelememizde fayda var.


1) Hangi öğrenme şekliyle daha iyi anlıyorum ?

2) Hangi saatler arasında daha verimli çalışıyorum?

3) Konu çalışırken ya da ders çalışırken kaç dakikadan sonra beynim formatlanıyor ve ben hiç bir şey anlamadan sayfalara öylece bakakalıyorum?


Bu sorular daha da geliştirilebilir elbette. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kendimizi tanımak, çalışmalarımızda büyük yollar katetmemizi sağlayacak. Benden demesi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eee.. Siz ne düşünüyorsunuz?