16 Ekim 2013 Çarşamba

Hızlı Okuma

Ah keşke dedikleri gibi dakika da 1000 kelime okumak mümkün olsa.

Yanlış okumadınız 1000 kelime yahu az buz bir sayı değil bu !

Üniversiteye hazırlık aşamasında, o kadar çok Türkçe sorusu çözerdim ki , hatta en sevdiğim soruların paragraf soruları olduğunu söyleyebilirdim. Kaç paragraf sorusunu kaç dakika da çözdüğümü söylemek istemiyorum; çünkü "Yok artık abartıyorsun !"dediğinizi duyar gibi oldum  :). Ama inanın hızlıydım. Şimdi ise yıllar yıllar geçti, kitap okumayı her ne kadar çok sevsem de ayda iki kitap ancak okur vaziyete geldim. Gazete dergi bile okumaz oldum. Neden mi ? DERS ÇALIŞIYORDUM ! Süper mazeret değil mi :D

Gel görelim ki, bu aralar paragraf sorularında sinir oluyorum . Çünkü bir türlü konsantrasyonumu sağlayamadığım gibi , zamanımı da kaybetmiş oluyorum.

İşte bu yüzden de hızlı okuma ile ilgili uygulamalar yapmaya karar verdim. Bir kitap almıştım; üşenip de okumuyordum bir türlü.


TONY BUZAN-HIZLI OKUMA yazarın ve  kitabın adı . İsterseniz sizde alın deneyin, isterseniz ben bir deneyim( ki şimdilik işe yarayacağına dair süper bir umut besliyorum içimde...)   size haber vereyim .


Eski sınav tempoma ulaşsam, bana yeter daha ne isterim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eee.. Siz ne düşünüyorsunuz?