14 Ekim 2013 Pazartesi

Dershaneye mi Gitsek Evde mi Çalışsak?

Dershaneler bir çoğumuzun çocukluk yaşlarından beri aşina olduğu evlerimiz haline geldi. Evlerimiz diyorum çünkü, sınavlara hazırlık esnasında evden çok orada vakit geçirdik. Sizi bilmem ama ben, dershanelerden diploma alacak seviyeye geldim. :)


"Bunca zaman boyunca, dershaneye gitmişsin eee var mı şimdilerde düşündüğün bir kurs vs?"

Yok !

Çok kısa ve net oldu sanırım :) Şaka bir yana dershaneye gitmenin kimilerimiz için faydası olduğu yadsınamaz bir gerçek.

Peki kimler için ?

1) Hangi konuya nereden başlayacağını bilmeyenlerimiz için,

2) Kendini disipline edemeyenlerimiz için,


İşte bu kadar!

Önceleri kendimi çalışırken disipline etmek konusunda çok zayıftım. Şu sandalyeler sanki bana batıyordu da bir türlü masanın başında oturamıyordum . Ama şimdi biliyorum ki, KPS denilen sınavı kazanmak istiyorsam mecburum. Başka şansım da yok. Eğer bir hedefe ulaşmak istiyorsanız o hedefin gerektirdiği şeyleri burun kıvırmadan yapmak zorundasınız. Bahaneleriniz varsa kim ne derse desin, o hedefe ulaşmayı sahiden istemiyorsunuz demektir. Disiplinli olmak içinde hayatınızı plan ve programlı yaşamak zorundasınız! İster bir deftere yazın programınızı , ister bir ajanda edinin ona yazın. ( Şahsen ajanda olayı bana kendimi önemli hissettiriyor. Mühim adamım ben modlarına giriyorum : >  )

Disiplin olayını aştıktan sonra da, konularınızı daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi sıralayın ve ne kadar süre ayırmanız gerektiğine bakın. Sonra da bu konuları ve çalışma sürelerini, programınıza yerleştirin.


Bunları yapıp uyguladıktan sonra hiç bir engel kalmıyor önümüzde. Benim gibi evde sınava hazırlanmak isteyenler için yazdım bu yazıyı. Umuyorum faydalı olmuştur. Çalışmalara adım adım yaklaşmak düşüncesi bana daha cazip geliyor da :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eee.. Siz ne düşünüyorsunuz?