9 Ekim 2013 Çarşamba

Giriş

Şimdi başlığı atarken fark ettim de Giriş-Gelişme-Sonuç şeklinde sanki kompozisyon yazıyorum :)

 Ahh ahh... okuldan mezun olalı seneler oldu ama hala iş yok güç yok. Eh haliyle, buda biraz bunalım sebebi oluyor. Bu arada boş durmuyorum elbette, hala okumaya devam ediyorum;lakin oda bir yere kadar. Artık insanın maddi olarak bir şekilde ipleri eline alması gerekiyor.

Özel sektör her zaman seçenekler arasında yer alıyor elbette; ama "Şöyle sırtımızı bir devlete dayayalım, düzenimiz olsun, akşam beş deyince oh paydos, hafta sonu da tatil. Maaşlarda iyiymiş! Yemeden yanında yat!" modunun bir kez de olsa hepimizin aklından geçmiş olduğuna inanıyorum . (Bu aralar benim aklımdan hiç çıkmıyor da :) ...)

İşte bu yüzden 2014 yılında KPSS B-Grubundan sınava gireceğim.Hadi hepimize hayırlı olsun sınav :)

Tercihlerde, kendi mesleğim ile ilgili bir yerlere yerleşmek için, en az 90 almam gerekiyor. Hoş mesleğin önemi de kalmadı ya artık! Hangi meslekten olursan ol, "Mümkünse full çekelim!" diyoruz. Önceki yıllarda girmiştim pek çalışma imkanım da olmamıştı sınava,sadece bir hafta öncesinden şöyle bir iki konuya göz atmıştım ve 76 almıştım. Yıllar geçtikçe, bilgileri de unutmuşuz haliyle. Biraz sıkı bir çalışmayla toplarım gibi geliyor.

Eh gelelim işin özüne...


Çok zamanım yok çalışmak için, çünkü aynı zamanda uğraşmam gereken bir dünya iş var, hangimizin yok ki ?

Ben pek de yalnız çalışmayı seven bir tip değilim. Böyle paylaşımcı olmak taraftarıyım. Bir de sınavı kazanmanın disiplin meselesi olduğu inancındayım. Az da motivasyon kattık mı işin içine tamamdır! Bu blog sayesinde de bunları başarabileceğime dair bir inanç geldi. O yüzden yazıyorum .

Ben çalışmaya çok kısa bir zaman sonra başlıyorum , haydi hep beraber başlayalım halledelim bir sınavı daha! Ben çalışırken de burada sizlerle sınava dair neler yaptığımı ya da neler  yapacağımı yazmayı umuyorum.


NOT: Arada bir böyle uzun yazarım. Şimdiden hazırlıklı olun ;)

Bir sonraki yazımda buluşmak dileğiyle ;)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eee.. Siz ne düşünüyorsunuz?